Breaking News :

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες...

Λαμία-Καρπενήσι: Πότε θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός και τι γίνεται με το έργο

Για τις 21 Δεκεμβρίου έχει πάρει νέα παράταση ο διαγωνισμός για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα Λαμία-Καρπενήσι, Μακρακώμη-Τυμφρηστός. Η εκτιμώμενη αξία του έργου ανέρχεται σε 161,29 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η διάρκεια του έργου ανέρχεται σε 57 μήνες.   

Ο διαγωνισμός είχε ακυρωθεί μετά από προσφυγή στην ΕΑΔΗΣΥ και πλέον το Υπουργείο θα προχωρήσει εκ νέου στη δημοπράτηση του κατόπιν των σχετικών τροποποιήσεων με βάσει τις επισημάνσεις της Ενιαίας Αρχής.

Η διάρκεια των έργων έχει οριστεί σε 54 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής. Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από εθνικούς πόρους και αναλόγως υπάρχει πιθανότητα να χρηματοδοτηθεί από διαρθρωτικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η μελέτη και η κατασκευή του έργου “Οδικός Άξονας Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού” μήκους 30χλμ. Το εν λόγω έργο εκτείνεται στο σύνολό του εντός των ορίων της Φθιώτιδας, βελτιώνοντας το επίπεδο της οδικής ασφάλειας και μειώνοντας δραστικά τον χρόνο διαδρομής. Η αφετηρία του έργου είναι το πέρας του ανατολικού μετώπου της υφιστάμενης Σήραγγας Τυμφρηστού, ενώ το πέρας του έργου είναι το δυτικό όριο της κατασκευασθείσας παράκαμψης Μακρακώμης. Η εκτιμώμενη αξία του έργου ανέρχεται σε 161,29 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η διάρκεια του έργου ανέρχεται σε 57 μήνες.

Ο οδικός άξονας Λαμίας – Καρπενησίου, λεγόμενος ΕΟ38, μέρος του οποίου αποτελεί το παραπάνω τμήμα, έχει ιδιαίτερη σημασία για την ευρύτερη περιοχή, καθώς εξασφαλίζει τη συντομότερη σε μήκος σύνδεση ανατολικής και δυτικής Ελλάδας, συνδυάζοντας και θαλάσσιες μεταφορές (Βόλος/Στυλίδα – Πλατυγυάλι Αστακού/Αμφιλοχία). Εκτιμάται πως θα έχει θετική επίδραση στην ανάπτυξη της Κεντρικής Ελλάδας και ιδιαίτερα του εναλλακτικού τουρισμού του ενιαίου ορεινού όγκου της Δυτικής Φθιώτιδας, Ευρυτανίας και Αιτωλοακαρνανίας, που αποτελεί έναν από τους ελκυστικότερους φυσικούς πνεύμονες της χώρας.

με πληροφορίες capital.gr / της Ελένης Μπότα

Latest

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες...

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και πάνω στη συζήτηση να αναφέρετε ότι όταν ήσασταν νέοι η μουσική ήταν ακλύτερη από αυτή...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους και όλα, η Εθνική Λυρική Σκηνή θα παρουσιάσει σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας 30 από τις παραστάσεις της...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες από 100.000 αιτήσεις να έχουν ήδη υποβληθεί από χθες το βράδυ. Παρά τη μείωση του...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ