Οι προτεραιότητες της λεγόμενης γενιάς Ζ είναι εντελώς διαφορετικές από εκείνες προηγούμενων. Σύμφωνα με έρευνα, 6 στους 10 θέλουν να κάνουν την καριέρα ενός influencer και όχι κάποια άλλη.
Όπως αναφέρει η έκθεση της Morning Consult, το 57% των ατόμων που βρίσκονται στην Gen Z δηλώνει ότι θέλει να γίνει influencer με την πρώτη ευκαιρία. Και δεν έχουν άδικο, αφού τα πρότυπα που έχουν είναι εκείνα του Tik Tok και το δημοφιλές social media τα κάνει όλα να φαίνονται πιο πιθανά.
Εξάλλου, μία κάμερα και ένα περιεχόμενο που δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη επεξεργασία, θεωρούν πολλοί πως είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να ξεκινήσει κάποιος τη δουλειά του Tik Toker και στη συνέχεια του Influencer.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα που δηοσιεύθηκε και στο NBC, περίπου το 53% των Gen Zers πιστεύει ότι το να γίνει κάποιος influencer είναι μια αξιόπιστη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα παρόμοιο ποσοστό θα εγκατέλειπε τη δουλειά του αν μπορούσε να γίνει influencer κι αν θα μπορούσε να κερδίζει τα προς το ζην. Τρεις στους 10 νέους θα πλήρωναν ακόμη και για να γίνουν influencer.