Έχουμε επιτέλους το πρώτο Brand που χρησιμοποίησε τη τεχνητή νοημοσύνη για τη νέα του διαφημιστική καμπάνια.
Πρόκειται για το “Toys ‘R’ Us” το οποίο χρησιμοποίησε το Sora της Open AI για τη διαφημιστική του καμπάνια.
Το spot απεικονίζει έναν νεαρό Charles Lazarus που ονειρεύεται το μέλλον, περιλαμβάνει σκηνές με την μασκότ του Brand και συνδυάζει ιστορικά στοιχεία της εταιρείας, τον ιδρυτή της “Toys ‘R’ Us” και φανταστικές σκηνές.
Χωρίς αμφιβολία, η τεχνητή νοημοσύνη αρχίζει και χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την καθημερινότητά μας και πλέον ιδιαίτερα για τις διαφημίσεις που προσπαθούν να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό.
Η διαφήμιση είναι διαθέσιμη στη σελίδα της εταιρείας, με ένα μικρότερο απόσπασμα να υπάρχει και στο YouTube.