Breaking News :

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες...

Λαμία – Πάτρα σε 90΄από το 2027…

Τα έργα βελτίωσης της οδικής σύνδεσης του τμήματος Μπράλος – Άμφισσα βρίσκονται σε εξέλιξη από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέσω δύο συμβάσεων συνολικού προϋπολογισμού περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ πλήρως εξασφαλισμένων από Ευρωπαϊκά κονδύλια.

Δύο σήραγγες και επτά γέφυρες

Η ολοκλήρωσή των έργων θα προσφέρει εναλλακτική διαδρομή, κυρίως στις  μετακινήσεις μεταξύ Δυτικής και Κεντρικής Ελλάδας, και θα ενισχύσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας στην ευρύτερη περιοχή. Το τμήμα με συνολικό μήκος 30,7 χλμ, ανήκει στον διαγώνιο άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που υπάγεται στον διευρωπαϊκό οδικό άξονα Κεντρικής Ελλάδος Ε65. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή δύο σηράγγωνεπτά γεφυρών και έξι ισόπεδων κόμβων.

Το οδικό τμήμα έχει σχεδιαστεί ως συνδετικός άξονας της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, με τις Περιφερειακές Ενότητες Φωκίδας και Αιτωλοακαρνανίας, με αρχή και πέρας τον ΠΑΘΕ και την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ αντίστοιχα, παρακάμπτοντας τους οικισμούς από την περιοχή των οποίων διέρχεται.

Τα χαρακτηριστικά του έργου «Μπράλος – Άμφισσα»

Με την ολοκλήρωση του τμήματος Μπράλος– Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο, θα μπορεί κάποιος να ταξιδέψει οδικώς από Λαμία στην Πάτρα σε λιγότερο από 1,5 ώρα, χωρίς να περάσει από την Αττική.

Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς, ενώ το τμήμα από την παράκαμψη Γραβιάς έως τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη μήκους 4,7 χλμ έχει δημοπρατηθεί.

«Ο Διαγώνιος Οδικός Άξονας Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου Ε65. Αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, αλλά και σύνδεσης Ιονίου και Αιγαίου Πελάγους», σημειώνει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα θα έχει πλάτος 11 μέτρα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (πλάτους 3,75 μέτρων), ενώ ένα μέρος των ερεισμάτων έχει ασφαλτοστρωθεί δημιουργώντας μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (Λ.Π.Χ.) ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,5 μέτρου.

Με την ολοκλήρωση του Μπράλος–Άμφισσα το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα. Με βάση τη σύμβαση, ο νέος δρόμος θα παραδοθεί έως τις 15 Αυγούστου 2027.

Latest

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες...

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και πάνω στη συζήτηση να αναφέρετε ότι όταν ήσασταν νέοι η μουσική ήταν ακλύτερη από αυτή...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους και όλα, η Εθνική Λυρική Σκηνή θα παρουσιάσει σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας 30 από τις παραστάσεις της...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες από 100.000 αιτήσεις να έχουν ήδη υποβληθεί από χθες το βράδυ. Παρά τη μείωση του...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ