Breaking News :

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες...

Τέλος στα Ad-Blockers στο Chrome – Νέα στρατηγική από την Google για τα extensions

Η Google φαίνεται να συνεχίζει τον πόλεμο κατά των ad-blockers, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε την απόφασή της να καταργήσει ένα από τα πιο γνωστά extensions αποκλεισμού διαφημίσεων από τον Chrome. Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τους χρήστες, καθώς πολλοί θεωρούν ότι περιορίζει την ελευθερία τους να επιλέξουν πώς θα περιηγηθούν στο διαδίκτυο.

Η απόφαση της Google σχετίζεται με τις αλλαγές που φέρνει το Manifest V3, η νέα έκδοση προδιαγραφών για τα extensions του Chrome. Το Manifest V3 περιλαμβάνει περιορισμούς που δυσκολεύουν τη λειτουργία των ad-blockers, περιορίζοντας την πρόσβαση που έχουν σε λειτουργίες του προγράμματος περιήγησης. Σύμφωνα με την Google, οι αλλαγές αυτές είναι απαραίτητες για λόγους ασφάλειας και απόδοσης, ωστόσο επικριτές θεωρούν ότι έχουν στόχο την προστασία των εσόδων από διαφημίσεις, από τις οποίες εξαρτάται η εταιρεία.

Η απόφαση να καταργηθεί ένα από τα δημοφιλέστερα ad-blocking extensions προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από την κοινότητα των χρηστών και των developers. Πολλοί θεωρούν ότι η κίνηση αυτή καταστρατηγεί τα δικαιώματα των χρηστών να επιλέξουν τι περιεχόμενο θα βλέπουν στις σελίδες που επισκέπτονται. Παράλληλα, προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με το πώς θα διατηρηθεί η εμπειρία περιήγησης χωρίς υπερβολικές και ενοχλητικές διαφημίσεις.

Η στρατηγική της Google αντικατοπτρίζει τις προτεραιότητες της εταιρείας για την προώθηση των δικών της διαφημιστικών προϊόντων, κάτι που ίσως εξηγεί την εχθρική στάση της προς τα ad-blockers. Αν και η εταιρεία επιμένει ότι οι αλλαγές γίνονται για την ασφάλεια και την ταχύτητα του Chrome, η κίνηση αυτή αναπόφευκτα έχει ευρύτερες επιπτώσεις στη διαφημιστική βιομηχανία και την οικονομική βιωσιμότητα των ιστοτόπων που βασίζονται σε διαφημίσεις.

Με την εφαρμογή του Manifest V3, οι χρήστες ενδέχεται να αναγκαστούν να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους για να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους και να αποφύγουν τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις. Ήδη έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από την κοινότητα για τη δημιουργία νέων εργαλείων ή ακόμα και για τη μετάβαση σε άλλα προγράμματα περιήγησης που δεν εφαρμόζουν τόσο αυστηρούς περιορισμούς.

*Οι εικόνες έχουν δημιουργηθεί με ΑΙ

Latest

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες...

Γιατί μας αρέσει η μουσική που ακούγαμε νέοι;

Σας έχει τύχει να κάθεστε σε μία παρέα συνομιλήκων σας και πάνω στη συζήτηση να αναφέρετε ότι όταν ήσασταν νέοι η μουσική ήταν ακλύτερη από αυτή...

Η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει 30 καθολικά προσβάσιμες παραστάσεις για τη σεζόν 2024/25

Με στόχο την ανεμπόδιστη οπτικοακουστική παρακολούθηση για όλες, όλους και όλα, η Εθνική Λυρική Σκηνή θα παρουσιάσει σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας 30 από τις παραστάσεις της...

Επίδομα θέρμανσης: Τι μας συμφέρει; Ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο, ή ξύλα; Τι ισχύει για τις πολυκατοικίες

Η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2024-2025 είναι πλέον διαθέσιμη, με περισσότερες από 100.000 αιτήσεις να έχουν ήδη υποβληθεί από χθες το βράδυ. Παρά τη μείωση του...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ