Ως ανεφάρμοστη και τεχνικά αδύνατη κρίθηκε η πρόταση της μείζονος μειοψηφίας για εναλλακτική χωροθέτηση του service park του Ράλι Ακρόπολις στην οδό Φιλίας, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο Λαμιέων. Η πρόταση της “Περήφανης Πόλης” απορρίφθηκε από τη Δημοτική Αρχή, η οποία, διά του Δημάρχου Πανουργιά Παπαϊωάννου και του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Θάνου Στεργίου, παρουσίασε συγκεκριμένα τεχνικά και λειτουργικά δεδομένα που, όπως ειπώθηκε, την καθιστούν μη υλοποιήσιμη.
Παπαϊωάννου: “Όχι σε προτάσεις χωρίς βάση“
Ο Δήμαρχος Πανουργιάς Παπαϊωάννου αφού μίλησε επακριβώς με τεχνικά δεδομένα που δεν συνάδουν με τις απαιτήσεις της FIA ξεκαθάρισε πως το Ράλι Ακρόπολις δεν προσφέρεται για πολιτικά παιχνίδια και ότι η παραμονή του στη Λαμία απαιτεί τεχνική τεκμηρίωση, σοβαρότητα και στρατηγική. “…δεν αρκεί μια πρόταση επί χάρτου – χρειάζονται τεκμηριωμένες λύσεις, ασφάλεια, πρόσβαση, περιφράξεις, κυκλοφοριακή αποφόρτιση και προετοιμασία” είπε χαρακτηριστικά. Aπευθυνόμενος μάλιστα στον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας τον κ. Καραϊσκο, τόνισε πως η Δημοτική Αρχή βρίσκεται σε συνεχείς επαφές με τους διοργανωτές.
Καραΐσκος: «Η πρότασή μας είναι πρόσκληση διαλόγου»
Ο Θύμιος Καραΐσκος υπερασπίστηκε την πρόταση που κατέθεσε δημόσια, υποστηρίζοντας πως ήταν καλοπροαίρετη και στόχευε να διασφαλίσει την παραμονή του Ράλι στην πόλη. «Δεν ζητώ να υιοθετηθεί πλήρως. Έστω και στο 10%, ας γίνει βάση για συζήτηση», ανέφερε. Παράλληλα, κατηγόρησε τη Δημοτική Αρχή για έλλειψη συνεννόησης, λέγοντας πως θα μπορούσε να υπάρξει κοινή γραμμή «με ένα απλό τηλεφώνημα».
Στεργίου: «Μόλις 12,5 στρέμματα – Δεν υπάρχει καν τεχνική αρχή πρότασης»

Καίρια και αιχμηρή ήταν η παρέμβαση του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου για τον αθλητισμό, Θάνου Στεργίου, ο οποίος, μιλώντας στον Lamia Polis 87.7, παρουσίασε αναλυτικά τα τεχνικά και λειτουργικά προβλήματα της πρότασης, εξηγώντας γιατί δεν μπορεί να υλοποιηθεί στην πράξη:
«Η περιοχή που προτείνουν έχει πλάτος 12,5 μέτρα και συνολική έκταση 12,5 στρέμματα. Για να πάρεις έγκριση από τη FIA χρειάζεσαι τουλάχιστον 50 έως 80 στρέμματα. Οι ομάδες θέλουν 75×25 μέτρα η καθεμία. Δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης, δεν υπάρχει τρόπος να διασφαλιστεί η ασφάλεια, ούτε καν να περιφραχτεί ο χώρος.»


Επιπλέον, ο κ. Στεργίου τόνισε ότι δεν υπάρχει καμία περιοχή στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή που να έχει καταθέσει αξιόπιστο και τεχνικά ολοκληρωμένο φάκελο για να φιλοξενήσει το Ράλι, απορρίπτοντας τα σενάρια μεταφοράς του:
«Όταν άκουσαν κάποιοι ότι μπορεί να πάει στα Καμένα Βούρλα, άρχισαν τις κινήσεις για να ρίξουν την ευθύνη στη νέα Δημοτική Αρχή, σαν να το έχασε. Μαθαίνουμε όμως ότι κανένας άλλος Δήμος δεν μπορεί να το πάρει. Δεν είναι θέμα διάθεσης, είναι τεχνικό ζήτημα – δεν υπάρχει άλλη υποδομή που να πληροί τα ελάχιστα.»
Αναφερόμενος στις πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από την πρόταση, ήταν ξεκάθαρος:
«Η πρόταση αυτή έγινε για πολιτικό θόρυβο. Δεν είχε κανένα τεχνικό υπόβαθρο. Αν ήταν εφαρμόσιμη, θα την υιοθετούσαμε εμείς πρώτοι. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να πούμε “καλή ιδέα”. Αλλά αυτό που κατατέθηκε δεν πληροί ούτε τις ελάχιστες προϋποθέσεις. Το ξέρουν όλοι αυτό.»
Δείτε παρακάτω και την πρόταση της “Περήφανης Πόλης” που δεν μπορεί να υλοποιηθεί βάσει των στοιχείων που παρουσιάστηκαν