Η OpenAI παρουσίασε το Shopping Research, μια νέα λειτουργία στο ChatGPT σχεδιασμένη να λειτουργεί ως προσωπικός βοηθός εύρεσης προϊόντων. Αντί να περιηγείται κάποιος σε δεκάδες ιστοσελίδες μπορεί τώρα να περιγράψει αυτό που ψάχνει είτε πρόκειται για την πιο αθόρυβη ασύρματη ηλεκτρική σκούπα, μια σύγκριση ποδηλάτων ή ένα δώρο για ένα τετράχρονο παιδί και το ChatGPT θα δημιουργήσει έναν λεπτομερή, εξατομικευμένο οδηγό αγοράς.
Η λειτουργία ξεκινά να διατίθεται από σήμερα σε κινητό και web για όλους τους συνδεδεμένους χρήστες στα πλάνα Free, Go, Plus και Pro. Για να υποστηριχθεί η χριστουγεννιάτικη περίοδος αγορών η OpenAI προσφέρει σχεδόν απεριόριστη χρήση του Shopping Research καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Το σύστημα λειτουργεί κάνοντας διευκρινιστικές ερωτήσεις, αναζητώντας πληροφορίες στον ιστό για ενημερωμένα στοιχεία προϊόντων, ελέγχοντας αξιόπιστες πηγές και χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Μνήμης του ChatGPT (αν είναι ενεργοποιημένη) για να εξατομικεύει τις προτάσεις.
Εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του ChatGPT βασίζονται ήδη στο εργαλείο για να συγκρίνουν προϊόντα, να κατανοούν χαρακτηριστικά και να πλοηγούνται στη χαοτική αγορά. Ωστόσο, μέχρι τώρα, οι απαντήσεις του ChatGPT περιορίζονταν από την ταχύτητα με την οποία μπορούσε να ανακτήσει πληροφορίες και από το βάθος που ζητούσε ο χρήστης.
naftemporiki.gr
