Μπορεί να μην το έχετε παρατηρήσει, αλλά το Facebook εδώ και μερικές ώρες άλλαξε το λογότυπό του.
Τουλάχιστον στο περίπου, αφού οι αλλαγές είναι… ελάχιστες και δύσκολα τις καταλαβαίνουν οι χρήστες του πασίγνωστου μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Συγκεκριμένα πρόκειται για ακριβώς το ίδιο λογότυπο μόνο που το γράμμα “f” έχει κάποιες απειροελάχιστες αλλαγές, ενώ παράλληλα το μπλε χρώμα έχει γίνει πιο σκούρο.
Η ανακοίνωση της Meta:
Πρόθεσή μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ανανεωμένο σχέδιο του λογοτύπου του Facebook, που θα είναι πιο τολμηρό και διαχρονικό. Κάθε νέα βελτίωση οδηγεί σε αρμονία ολόκληρου του σχεδίου. Το κάναμε αυτό ενσωματώνοντας μια πιο σίγουρη έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook που έχει σχεδιαστεί για να είναι οπτικά πιο προσβάσιμο στην εφαρμογή μας και να παρέχει ισχυρότερη αντίθεση, έτσι ώστε να ξεχωρίζει το γράμμα “f”.