Στις 26 Οκτωβρίου 2004, πριν από ακριβώς 20 χρόνια, κυκλοφόρησε το εμβληματικό Grand Theft Auto: San Andreas για το PlayStation 2, ένα παιχνίδι που αγαπήθηκε όσο λίγα από την gaming κοινότητα.
Στο πλαίσιο αυτής της επετείου, ένας βετεράνος της Rockstar Games, ο Obbe Vermeij, μοιράστηκε μια άγνωστη ως τώρα λεπτομέρεια που θα μπορούσε να είχε αλλάξει ριζικά το παιχνίδι.
Αρχικά, η ομάδα ανάπτυξης σκόπευε να δημιουργήσει τρεις διαφορετικούς χάρτες αντί για έναν ενιαίο κόσμο, με τους παίκτες να μετακινούνται ανάμεσά τους μέσω τρένων ή αεροπλάνων.
Αυτή η προσέγγιση θα είχε επηρεάσει σημαντικά τη δομή και την αίσθηση του παιχνιδιού. Παρόλο που σήμερα ο χάρτης του San Andreas φαίνεται μικρός, για την εποχή του θεωρήθηκε ένα εντυπωσιακό τεχνικό κατόρθωμα.