Η ταινία Venom: The Last Dance είχε ένα ανάμεικτο ξεκίνημα στο box office, αποφέροντας συνολικά $175 εκατομμύρια παγκοσμίως. Στην αγορά των ΗΠΑ, συγκέντρωσε $51 εκατομμύρια από 4.131 αίθουσες, χαμηλότερα από τις αρχικές προβλέψεις των $65 εκατομμυρίων και με διαφορά πίσω από τις επιδόσεις των προηγούμενων ταινιών της σειράς.
Στις διεθνείς αγορές, ωστόσο, τα έσοδα ήταν αισθητά καλύτερα, αγγίζοντας τα $124 εκατομμύρια. Η Κίνα διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο, με $46 εκατομμύρια, επιτυγχάνοντας το μεγαλύτερο άνοιγμα για ταινία υπερήρωα από το 2019. Αν και η νέα ταινία της Sony δεν πλησίασε τα ρεκόρ των προηγούμενων ταινιών στις ΗΠΑ, οι διεθνείς επιδόσεις της τη διατήρησαν σε ανταγωνιστική θέση, καθώς έκανε το ντεμπούτο της στο Νο. 1 τόσο εγχώρια όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η προβολή της ταινίας στην αμερικανική αγορά επηρεάστηκε από τον ανταγωνισμό του World Series μεταξύ Dodgers και Yankees, καθώς και από τις πρώιμες εκδηλώσεις για το Halloween, γεγονός που ενδέχεται να μείωσε τις πωλήσεις εισιτηρίων. Παρά τη στήριξη από το κοινό, οι κριτικοί έδειξαν λιγότερο ενθουσιασμό, με την ταινία να σημειώνει μόλις 37% στο Rotten Tomatoes και βαθμολογία B- στο CinemaScore.
Η σκηνοθέτιδα Kelly Marcel έκανε το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με αυτή την ταινία, δουλεύοντας πλάι στον Tom Hardy, ο οποίος επέστρεψε στον εμβληματικό ρόλο του αντι-ήρωα, ολοκληρώνοντας την τριλογία του Venom.
Στις υπόλοιπες θέσεις του box office, το Smile 2 της Paramount βρέθηκε στη δεύτερη θέση, σημειώνοντας πτώση 59% στη δεύτερη εβδομάδα, ενώ το Conclave, τοποθετημένο στο Βατικανό με πρωταγωνιστές τους Ralph Fiennes και Stanley Tucci, τα πήγε καλά στην έναρξη του. Παράλληλα, το The Wild Robot συνεχίζει να προσελκύει κοινό στην πέμπτη εβδομάδα προβολής του. Η ταινία We Live in Time με τους Andrew Garfield και Florence Pugh έφερε την καλύτερη κυκλοφορία για το 2024 σε περιορισμένη διανομή, ενώ το Anora του Sean Baker πέτυχε εντυπωσιακά έσοδα ανά αίθουσα, αφήνοντας θετικές προσδοκίες για τη συνέχεια.