“Η Meta ξεκινά να ωθεί τους χρήστες να εγγραφούν στην πληρωμένη έκδοση ‘χωρίς διαφημίσεις’ του Facebook και του Instagram που ξεκινά στην Ευρώπη. Φυσικά μπορείτε να αρνηθείτε και να συνεχίσετε να χρησιμοποιήσετε τα social media, αλλά…. με διαφημίσεις.
Η εταιρεία θα ζητήσει από τους ενήλικες χρήστες στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο αυτό το χαρακτηριστικό να επιλέξουν είτε να εγγραφούν είτε να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα της δωρεάν. Φυσικά, επιλέγοντας τη δωρεάν επιλογή αντί για τις στοίβες χρεώσεων σημαίνει ότι θα “ανακαλύψετε προϊόντα και εταιρείες μέσω εξατομικευμένων διαφημίσεων” και ότι “οι πληροφορίες σας θα χρησιμοποιούνται για διαφημίσεις.”
Η χρέωση για την απουσία διαφημίσεων είναι 9,99 ευρώ τον μήνα όταν αγοραστεί μέσω του διαδικτύου ή 12,99 ευρώ τον μήνα αν αγοραστεί μέσω των καταστημάτων εφαρμογών της Google ή της Apple.
Όπως είναι φυσικό, αυτό το σχολιάσαν πολλοί στα social media, κάνοντας λόγο για πανάκριβες συνδρομές, σε social media που όλοι χρησιμοποιούσαν από την περίοδο που όλα ήταν δωρεάν και δεν χρειαζόταν να πληρώσεις ούτε έενα ευρώ (αν εξαιρέσεις τα πρώτα παιχνίδια του Facebook που μπορούσες να πληρώσεις κανονικότατα).
Ειδικά εδώ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, όχι μόνο λέμε όχι στη συνδρομή, αλλά αν αλλάξουν τα δεδομένα, πολλοί λένε πως σύντομα θα μετακομίσουν σε άλλο κοινωνικό δίκτυο που παραμένει δωρεάν.