Κι όμως είναι αλήθεια. Η Meta θέλει να αλλάξει τα social media όπως τα ξέραμε και να ξεκινήσει ολόκληρη η Ευρώπη να πληρώνει συνδρομή για να τα χρησιμοποιεί.
Η New York Times λένε πως η Meta είναι πολύ κοντά στο ενδεχόμενο επί πληρωμή συνδρομητικών εκδόσεων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής της.
Αυτό βέβαια έρχεται να προστεθεί μετά το τεράστιο πρόστιμο από την Ιρλανδική αρχή Data Protection Commission, επειδή μετέφερε τα δεδομένα των Ευρωπαίων χρηστών στις ΗΠΑ, παραβιάζοντας έτσι το GDPR.
Η Meta έχει προσθέσει ήδη την επιλογή για αφαίρεση των χρηστών που το επιθυμούν από τις στοχευμένες διαφημίσεις, ωστόσο αυτό μάλλον θα γίνει και επίσημο για την συνδρομητική υπηρεσία.