Όταν στο TikTok μιλούν για τα επαγγελματικά τους, τότε δημιουργείται ένα trend που δεν πρέπει να χάσεις από το feed σου.
Το hashtag #worktok έχει εκτοξευτεί, συγκεντρώνοντας πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια προβολές και μετατρέπει το TikTok σε χώρο συζητήσεων για την εργασία.
Ο καθένας έχει την ευκαιρία να περιγράφει δικά του βιώματα, δίχως να διστάζει να προχωρήσει σε λεπτομέρειες.
Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως δεν πρόκειται για κάποιους brand ambassadors που πληρώνονται για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους σε χώρους εργασίας, αλλά για καθημερινούς ανθρώπους που παρέχουν μη εγκεκριμένες συχνά αφιλτράριστες ματιές στο εργασιακό τους περιβάλλον.