Breaking News :

Η θρυλική γέφυρα του “Harry Potter” επισκευάζεται για το κοινό της!

Η γέφυρα Glenfinnan Viaduct, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά...

Είναι το “sharenting” η ασθένεια του αιώνα στα social media;

Αμέτρητες φωτογραφίες και βίντεο παιδιών ανεβαίνουν καθημερινά στο διαδίκτυο...

Royal Stories: Χαμός στο παλάτι της Νορβηγίας – Διώχνουν γνωστό γαλαζοαίματο!

Η κρίση που ταλανίζει το παλάτι της Νορβηγίας λόγω...

Αυτό το έργο θα αλλάξει ολόκληρη την Κεντρική Ελλάδα: Από τη Λαμία στην Πάτρα μέσα σε 1,5 ώρα!

Στη συρρίκνωση του χρόνου ταξιδιού στο Λαμία-Πάτρα θα οδηγήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την έναρξη των εργασιών στον οδικό άξονα Μπράλος-Άμφισσα, τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, ο οποίος θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού για το Λαμία-Πάτρα σε 1 ώρα 30 λεπτά.

Ειδικότερα, κατά την εναρκτήρια εκδήλωση του 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2023, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, γνωστοποίησε ότι το Μπράλος-Άμφισσα συγκαταλέγεται στα έργα που ξεκινούν τις αμέσως επόμενες εβδομάδες.

Ανάδοχος του έργου, προϋπολογισμού 260 εκατ. ευρώ, είναι η ΑΒΑΞ και η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί σε 54 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Η ακτινογραφία του έργου

Το Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί έναν νέο αυτοκινητόδρομο μήκους 25 χλμ. που χωρίζεται στα εξής υποτμήματα:

1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Το ενδιάμεσο τμήμα του άξονα (Χ.Θ. 7+300 – Χ.Θ. 9+300) αντιστοιχεί στην παράκαμψη Γραβιάς, η οποία έχει κατασκευαστεί και δεν αποτελεί αντικείμενο της σύμβασης.

Το τμήμα του άξονα από Χ.Θ. 9+300 έως τον Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη στη Χ.Θ. 14+000 έχει δημοπρατηθεί και, επίσης, δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσα.

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα θα έχει πλάτος 11 μ. με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,75 μ., ενώ ένα μέρος των ερεισμάτων έχει ασφαλτοστρωθεί δημιουργώντας μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (Λ.Π.Χ.) ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,50 μέτρου.

Πρόκειται για τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που με τη σειρά του θα ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τον Ε65, την Ιόνια Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος), δίνοντας τέλος στην απομόνωση πολλών περιοχών της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Με την ολοκλήρωση του διαγώνιου οδικού άξονα η απόσταση των 185 χλμ. μεταξύ Λαμίας και Πάτρας που διανύεται σε περισσότερες από 3 ώρες θα μειωθεί στα 160 χλμ. και ο χρόνος ταξιδιού θα συρρικνωθεί στη 1,5 ώρα.

με πληροφορίες carandmotor.gr

Latest

Η θρυλική γέφυρα του “Harry Potter” επισκευάζεται για το κοινό της!

Η γέφυρα Glenfinnan Viaduct, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά...

Είναι το “sharenting” η ασθένεια του αιώνα στα social media;

Αμέτρητες φωτογραφίες και βίντεο παιδιών ανεβαίνουν καθημερινά στο διαδίκτυο...

Royal Stories: Χαμός στο παλάτι της Νορβηγίας – Διώχνουν γνωστό γαλαζοαίματο!

Η κρίση που ταλανίζει το παλάτι της Νορβηγίας λόγω...

Gaming News: Εντυπωσιάζουν τα πρώτα αποτελέσματα για το “Call Of Duty Black Ops 6”

Η Microsoft ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το...

Η θρυλική γέφυρα του “Harry Potter” επισκευάζεται για το κοινό της!

Η γέφυρα Glenfinnan Viaduct, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά τοπία της Σκωτίας, απέκτησε διεθνή φήμη μέσα από τις ταινίες του Χάρι Πότερ.Για τους αφοσιωμένους...

Είναι το “sharenting” η ασθένεια του αιώνα στα social media;

Αμέτρητες φωτογραφίες και βίντεο παιδιών ανεβαίνουν καθημερινά στο διαδίκτυο από τους ίδιους τους γονείς τους. Οι influencers συχνά μοιράζονται λεπτομέρειες από την προσωπική ζωή...

Royal Stories: Χαμός στο παλάτι της Νορβηγίας – Διώχνουν γνωστό γαλαζοαίματο!

Η κρίση που ταλανίζει το παλάτι της Νορβηγίας λόγω της συμπεριφοράς του Μάριους Μπόργκ Χόιμπι, πρωτότοκου γιου της πριγκίπισσας Μέτε Μάριτ από προηγούμενη σχέση,...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ