Breaking News :

Γ. Αποστόλου στον Lamia Polis: “Η Στυλίδα γυρίζει σελίδα – Τουρισμός, έργα και πολιτισμός μαζί”

Με ενθουσιασμό, μεγάλη συμμετοχή και έντονο πολιτιστικό αποτύπωμα ξεκίνησε...

Φθιώτιδα: Από δροσιά… στον φούρνο – Τι αλλάζει στον καιρό τις επόμενες μέρες

Για τις καιρικές συνθήκες των τελευταίων ημερών αλλά και...

Ευρυτανία: Μάθημα Καρδιάς από Ηλικιωμένο Ζευγάρι – Αρνήθηκαν Αποζημίωση Παρά την Ταλαιπωρία τους

Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι υπέστη ταλαιπωρία λόγω ακύρωσης ραντεβού στο Νοσοκομείο Καρπενησίου χωρίς ενημέρωση. Η διοίκηση της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας ανανέωσε κατά προτεραιότητα το ραντεβού και ζήτησε αποζημίωση 100€ για το ζευγάρι, που όμως αρνήθηκε να τη δεχτεί, θεωρώντας το λάθος ανθρώπινο και μη θέλοντας να ζημιώσουν τους υπαλλήλους.

Όπως αναφέρει το evrytanika.gr ο Διοικητής της 5ης ΥΠΕ, Φώτης Σερέτης, έδωσε εντολή να ανανεωθεί κατά προτεραιότητα το ραντεβού του ζευγαριού ενώ επιπλέον ζήτησε από τους υπαλλήλους του νοσοκομείου που ευθύνονταν για την έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, να αποζημιώσουν το ζευγάρι για την ταλαιπωρία που υπέστη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του evrytanika.gr, οι υπάλληλοι είχαν λάβει σχετική ενημέρωση για την ακύρωση του ραντεβού, αλλά αμέλησαν να ενημερώσουν το ηλικιωμένο ζευγάρι, το οποίο ταξίδεψε άσκοπα μέχρι το Καρπενήσι.

Η αποζημίωση που αρνήθηκαν να λάβουν οι ηλικιωμένοι

Όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο νοσοκομείο για το νέο ραντεβού, του προσφέρθηκε αποζημίωση ύψους 100 ευρώ, ποσό που είχε επιβληθεί ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία. Ωστόσο, οι ηλικιωμένοι αρνήθηκαν να παραλάβουν τα χρήματα. Όπως δήλωσαν, δεν ήθελαν να “ζημιώσουν” τους υπαλλήλους του νοσοκομείου. Παρά την ταλαιπωρία που υπέστησαν, είχαν να πουν μόνο καλά λόγια για την εξυπηρέτηση και την προσπάθεια του προσωπικού, τονίζοντας ότι η παράλειψη ενημέρωσής τους ήταν ανθρώπινο λάθος.

Ένα μήνυμα ανθρωπιάς Το περιστατικό αναδεικνύει την ανάγκη για καλύτερη οργάνωση και έγκαιρη ενημέρωση των ασθενών, ειδικά για τους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών όπως η Καστανιά Ευρυτανίας. Παράλληλα, η άρνηση των ηλικιωμένων να δεχτούν την αποζημίωση στέλνει ένα μήνυμα ανθρωπιάς και κατανόησης, καθώς δεν θέλησαν να ζημιώσουν τους υπαλλήλους του νοσοκομείου.

Η Διοίκηση του νοσοκομείου δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις διαδικασίες ενημέρωσης, ώστε να αποτραπούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

Latest

Γ. Αποστόλου στον Lamia Polis: “Η Στυλίδα γυρίζει σελίδα – Τουρισμός, έργα και πολιτισμός μαζί”

Με ενθουσιασμό, μεγάλη συμμετοχή και έντονο πολιτιστικό αποτύπωμα ξεκίνησε...

Φθιώτιδα: Από δροσιά… στον φούρνο – Τι αλλάζει στον καιρό τις επόμενες μέρες

Για τις καιρικές συνθήκες των τελευταίων ημερών αλλά και...

Τρίμηνη παράταση στα εκδοτήρια του Σ.Σ Λιανοκλαδίου συνεχίζουν τη λειτουργία τους μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου (Aud)

Μια θετική τροπή έχουμε στην υπόθεση των εκδοτηρίων στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λειανοκλαδίου. Ενώ υπήρχε αγωνία για την επόμενη... μετά την 30ή Ιουνίου από τους...

Γ. Αποστόλου στον Lamia Polis: “Η Στυλίδα γυρίζει σελίδα – Τουρισμός, έργα και πολιτισμός μαζί”

Με ενθουσιασμό, μεγάλη συμμετοχή και έντονο πολιτιστικό αποτύπωμα ξεκίνησε η Ναυτική Εβδομάδα 2025 στον Δήμο Στυλίδας, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του στον Lamia Polis...

Φθιώτιδα: Από δροσιά… στον φούρνο – Τι αλλάζει στον καιρό τις επόμενες μέρες

Για τις καιρικές συνθήκες των τελευταίων ημερών αλλά και τις προβλέψεις για τον Ιούλιο μίλησε στον Lamia Polis 87.7 ο μετεωρολόγος Λευτέρης Σούσος, σημειώνοντας...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ