Breaking News :

Θρήνος σε Λαμία και Βόλο για τον Γιώργο Καρανίκα, χειρουργό του Γενικού νοσοκομείου, πατέρα 4 παιδιων

Τραγωδία σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (17.10.24) λίγο έξω...

Στη Θήβα “μετακομίζει” όλο το ΠΑΣΟΚ για τον γάμο του Δούκα – Οι καλεσμένοι, οι προσκλήσεις και η επόμενη μέρα

Ένα Σαββατοκύριακο, με …όλα τα συναισθήματα. Τουλάχιστον αν είναι...

Ο Εμπορικός Σύλλογος Σπερχειάδας μας προσκαλεί στο παζάρι των αγορών, των ντόπιων προϊόντων και της Σπερχειαδίτικης γαστρονομίας

Παζάρι ΣπερχειάδαςΕλάτε να Γιορτάσουμε μαζί την Παράδοση την Τοπική Επιχειρηματικότητα και την Γαστρονομία  Ο Εμπορικός και...
Αρχική Blog Σελίδα 2

Τέλος στα Ad-Blockers στο Chrome – Νέα στρατηγική από την Google για τα extensions

0

Η Google φαίνεται να συνεχίζει τον πόλεμο κατά των ad-blockers, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε την απόφασή της να καταργήσει ένα από τα πιο γνωστά extensions αποκλεισμού διαφημίσεων από τον Chrome. Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τους χρήστες, καθώς πολλοί θεωρούν ότι περιορίζει την ελευθερία τους να επιλέξουν πώς θα περιηγηθούν στο διαδίκτυο.

Η απόφαση της Google σχετίζεται με τις αλλαγές που φέρνει το Manifest V3, η νέα έκδοση προδιαγραφών για τα extensions του Chrome. Το Manifest V3 περιλαμβάνει περιορισμούς που δυσκολεύουν τη λειτουργία των ad-blockers, περιορίζοντας την πρόσβαση που έχουν σε λειτουργίες του προγράμματος περιήγησης. Σύμφωνα με την Google, οι αλλαγές αυτές είναι απαραίτητες για λόγους ασφάλειας και απόδοσης, ωστόσο επικριτές θεωρούν ότι έχουν στόχο την προστασία των εσόδων από διαφημίσεις, από τις οποίες εξαρτάται η εταιρεία.

Η απόφαση να καταργηθεί ένα από τα δημοφιλέστερα ad-blocking extensions προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από την κοινότητα των χρηστών και των developers. Πολλοί θεωρούν ότι η κίνηση αυτή καταστρατηγεί τα δικαιώματα των χρηστών να επιλέξουν τι περιεχόμενο θα βλέπουν στις σελίδες που επισκέπτονται. Παράλληλα, προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με το πώς θα διατηρηθεί η εμπειρία περιήγησης χωρίς υπερβολικές και ενοχλητικές διαφημίσεις.

Η στρατηγική της Google αντικατοπτρίζει τις προτεραιότητες της εταιρείας για την προώθηση των δικών της διαφημιστικών προϊόντων, κάτι που ίσως εξηγεί την εχθρική στάση της προς τα ad-blockers. Αν και η εταιρεία επιμένει ότι οι αλλαγές γίνονται για την ασφάλεια και την ταχύτητα του Chrome, η κίνηση αυτή αναπόφευκτα έχει ευρύτερες επιπτώσεις στη διαφημιστική βιομηχανία και την οικονομική βιωσιμότητα των ιστοτόπων που βασίζονται σε διαφημίσεις.

Με την εφαρμογή του Manifest V3, οι χρήστες ενδέχεται να αναγκαστούν να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους για να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους και να αποφύγουν τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις. Ήδη έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από την κοινότητα για τη δημιουργία νέων εργαλείων ή ακόμα και για τη μετάβαση σε άλλα προγράμματα περιήγησης που δεν εφαρμόζουν τόσο αυστηρούς περιορισμούς.

*Οι εικόνες έχουν δημιουργηθεί με ΑΙ

Λαμία: 25ο Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές – 6 Θεατρικά Ρεσιτάλ, 6 Μοναδικές παραστάσεις

0

Το Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές είναι και φέτος εδώ και συμπληρώνει 25 χρόνια.

Το Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές, ο θεσμός του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης που έχει αγκαλιαστεί θερμά από το θεατρόφιλο κοινό της Λαμίας εδώ και χρόνια έρχεται και φέτος με έξι μοναδικές παραστάσεις.

Ένα Φεστιβάλ που σταθερά υπενθυμίζει ότι η αμεσότητα της σχέσης ηθοποιού-θεατή είναι η πλέον δυναμική συνθήκη του θεάτρου. Μια συνθήκη αναντικατάστατη, που έχει τη δύναμη να πυροδοτεί έντονες συγκινήσεις και να δημιουργεί μοναδικές θεατρικές εμπειρίες.

Έξι μοναδικές παραστάσεις, με έξι εξαιρετικούς πρωταγωνιστές σε έξι ρεσιτάλ ερμηνειών σηματοδοτούν την ανθρωποκεντρική θεματολογία του φετινού φεστιβάλ.

Οι έξι solo performers εμπνέονται από κλασικά έργα αλλά και σύγχρονες ιστορίες, με κεντρικό άξονα τη μοναξιά σε ποικίλες συνθήκες: τη μοναξιά του χωρισμού, τη μοναξιά του ήρωα, τη μοναξιά της εμμονής και τη μοναξιά της κρίσης.

Παραστάσεις που ήδη έχουν συζητηθεί έντονα στο θεατρικό χάρτη και παρουσιάζονται για πρώτη και μοναδική φορά στα πλαίσια του φετινού φεστιβάλ.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ:

Παράσταση 1η – «Το μπουφάν της Χάρλεϋ ή πάλι καλά» με τη Μαριάννα Τουμασάτου.  

Παράσταση 2η  – «Η μάνα αυτουνού» Έλλη Ζάχου Ταχτσή με τη Ράνια Σχίζα   

Παράσταση 3η –  «Σέρρα, η ψυχή του Πόντου» με τη Χρύσα Παπά                       

Παράσταση 4η – “Prima Facie” με τη Λένα Παπαληγούρα                                       

Παράσταση 5η – «Το τραγούδι της Φλερυς»  με την Ελένη Κουκίδου               

Παράσταση 6η – «Τσιτάχ η ερημιά του τερματοφύλακα»  με τον Γιώργο Νινιό 

Έναρξη φεστιβάλ: Σάββατο 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 

 «ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΤΗΣ ΧΑΡΛΕΥ»

Με την ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟΥΜΑΣΑΤΟΥ, σε σκηνοθεσία  Αλέξανδρου Σταύρου

Λίγα λόγια για την παράσταση:

«ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΤΗΣ ΧΑΡΛΕΥ Ή ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ»

του Βασίλη Κατσικονούρη

«Μια γυναίκα, νύχτα, έξω από το κουβούκλιο του φρουρού στον Άγνωστο Στρατιώτη, στην Πλατεία του Συντάγματος…».

Μια Ελληνίδα μάνα, γνώριμη και συγκινητική…

Μια νέα γενιά που πάντα θα επαναστατεί και πάντα πρέπει να ακούμε…

Ο εμβληματικός μονόλογος «Το μπουφάν της Χάρλεϋ» έρχεται στο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας το Σάββατο 19 Οκτωβρίου και ώρα 21:00 από τις Θεατρικές Επιχειρήσεις Ερωφίλη (Erofili Productions).

Το αριστουργηματικό κείμενο του Βασίλη Κατσικονούρη μετά την καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία  στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη, την Πάτρα, ζωντανεύει και πάλι στην σκηνή, με την Μαριάννα Τουμασάτου και την σκηνοθετική καθοδήγηση του Αλέξανδρου Σταύρου.

Μια ιδιαίτερα συγκινητικά αφήγηση, μια μοναδική θεατρική εμπειρία που μας θυμίζει ότι κάθε εποχή έχει τις δικές της ανάγκες και οι νέοι θα χρειάζονται πάντα κάποιον να τους στηρίξει για να πετάνε ελεύθεροι προς το μέλλον τους, χωρίς να κινδυνέψουν και να χαθούν.

Ένας μονόλογος – κλαυσίγελος μιας γυναίκας στο μεταίχμιο μεταξύ σκληρότητας και τρυφερότητας, σοφίας και τρέλας, κωμικότητας και τραγικότητας. Μιλάει στον εύζωνα γιό της που φυλάει σκοπιά στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη. Απέναντι της αυτός, θέλει δε θέλει θα την ακούσει, παλιά όταν του μιλούσε η μάνα του έφευγε, τώρα είναι ανυπεράσπιστος μπροστά της.

Ανυπεράσπιστη κι αυτή, μόνο μία ομπρέλα έχει να κρύβεται από κάτω της σαν σε καταφύγιο από την πραγματικότητα. Κι όταν η πραγματικότητα δεν της ταιριάζει η ομπρέλα της τη σώζει πάλι όπως τον ακροβάτη που σχοινοβατεί. Για να συνεχίζει να ισορροπεί ξανά πάνω στο μεταίχμιο της. Στην οδυνηρή κόψη του «Πάλι καλά», ένα σχοινί πάνω στο οποίο μετεωριζόμαστε όλοι μας και κάθε μέρα.

Σε αυτόν το ρόλο ακροβατεί ερμηνευτικά η Μαριάννα Τουμασάτου. Πηγαίνει κι έρχεται στις δύο άκρες του σχοινιού πότε σαν μητέρα, πότε σαν κορίτσι. Γιατί μόνο αν πλησιάσουμε στην απόλυτη και ανιδιοτελή αγάπη, θα μπορέσουμε να ισορροπήσουμε ανάμεσα στη ζωή και σε όσα αυτή  μας επιφυλάσσει.

https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/ads?client=ca-pub-2073747759333991&output=html&h=280&adk=759679227&adf=2923138536&w=760&abgtt=5&fwrn=4&fwrnh=100&lmt=1728838552&num_ads=1&rafmt=1&armr=3&sem=mc&pwprc=4128797688&ad_type=text_image&format=760×280&url=https%3A%2F%2Flamianow.gr%2Flamia-25o-festival-gia-solistes-protagonistes-6-theatrika-resital-6-monadikes-parastaseis%2F&host=ca-host-pub-2644536267352236&fwr=0&pra=3&rh=190&rw=760&rpe=1&resp_fmts=3&wgl=1&fa=27&uach=WyJXaW5kb3dzIiwiMTAuMC4wIiwieDg2IiwiIiwiMTI5LjAuNjY2OC4xMDAiLG51bGwsMCxudWxsLCI2NCIsW1siR29vZ2xlIENocm9tZSIsIjEyOS4wLjY2NjguMTAwIl0sWyJOb3Q9QT9CcmFuZCIsIjguMC4wLjAiXSxbIkNocm9taXVtIiwiMTI5LjAuNjY2OC4xMDAiXV0sMF0.&dt=1728838566632&bpp=212&bdt=13503&idt=212&shv=r20241009&mjsv=m202410080101&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&eo_id_str=ID%3D2db1bd9a872b43a7%3AT%3D1727007480%3ART%3D1728838525%3AS%3DAA-AfjZvO3-_PNLoPyBKP4AQwW5y&prev_fmts=0x0%2C760x280%2C760x280%2C760x280%2C160x600%2C160x600&nras=7&correlator=860422232775&frm=20&pv=1&u_tz=180&u_his=1&u_h=1080&u_w=1920&u_ah=1040&u_aw=1920&u_cd=24&u_sd=0.9&dmc=4&adx=521&ady=5241&biw=2114&bih=1021&scr_x=0&scr_y=1333&eid=44759875%2C44759926%2C44759842%2C31087802%2C31087942%2C44795922%2C95343455%2C95344189%2C95344777%2C95340253%2C95340255&oid=2&pvsid=1346822258496842&tmod=699439833&uas=3&nvt=1&ref=https%3A%2F%2Flamianow.gr%2Fcategory%2Ftopika-nea%2Fpage%2F7%2F&fc=1408&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C1920%2C0%2C1920%2C1040%2C2133%2C1021&vis=1&rsz=%7C%7Cs%7C&abl=NS&fu=128&bc=31&bz=0.9&td=1&tdf=2&nt=1&ifi=6&uci=a!6&btvi=6&fsb=1&dtd=8183

Συντελεστές:

Ερμηνεύει:  η Μαριάννα Τουμασάτου

Συγγραφέας: Βασίλης Κατσικονούρης

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Σταύρου

Μουσική: Στέφανος Αδάμης

Σκηνογραφία: Ντέιβιντ Νεγρίν

https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/ads?client=ca-pub-2073747759333991&output=html&h=280&adk=759679227&adf=3682583529&w=760&abgtt=5&fwrn=4&fwrnh=100&lmt=1728838552&num_ads=1&rafmt=1&armr=3&sem=mc&pwprc=4128797688&ad_type=text_image&format=760×280&url=https%3A%2F%2Flamianow.gr%2Flamia-25o-festival-gia-solistes-protagonistes-6-theatrika-resital-6-monadikes-parastaseis%2F&host=ca-host-pub-2644536267352236&fwr=0&pra=3&rh=190&rw=760&rpe=1&resp_fmts=3&wgl=1&fa=27&uach=WyJXaW5kb3dzIiwiMTAuMC4wIiwieDg2IiwiIiwiMTI5LjAuNjY2OC4xMDAiLG51bGwsMCxudWxsLCI2NCIsW1siR29vZ2xlIENocm9tZSIsIjEyOS4wLjY2NjguMTAwIl0sWyJOb3Q9QT9CcmFuZCIsIjguMC4wLjAiXSxbIkNocm9taXVtIiwiMTI5LjAuNjY2OC4xMDAiXV0sMF0.&dt=1728838567112&bpp=8&bdt=13982&idt=8&shv=r20241009&mjsv=m202410080101&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&eo_id_str=ID%3D2db1bd9a872b43a7%3AT%3D1727007480%3ART%3D1728838525%3AS%3DAA-AfjZvO3-_PNLoPyBKP4AQwW5y&prev_fmts=0x0%2C760x280%2C760x280%2C760x280%2C160x600%2C160x600%2C760x280%2C760x280&nras=9&correlator=860422232775&frm=20&pv=1&u_tz=180&u_his=1&u_h=1080&u_w=1920&u_ah=1040&u_aw=1920&u_cd=24&u_sd=0.9&dmc=4&adx=521&ady=5583&biw=2114&bih=1021&scr_x=0&scr_y=1778&eid=44759875%2C44759926%2C44759842%2C31087802%2C31087942%2C44795922%2C95343455%2C95344189%2C95344777%2C95340253%2C95340255&oid=2&pvsid=1346822258496842&tmod=699439833&uas=3&nvt=1&ref=https%3A%2F%2Flamianow.gr%2Fcategory%2Ftopika-nea%2Fpage%2F7%2F&fc=1408&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C1920%2C0%2C1920%2C1040%2C2133%2C1021&vis=1&rsz=%7C%7Cs%7C&abl=NS&fu=128&bc=31&bz=0.9&td=1&tdf=2&nt=1&ifi=7&uci=a!7&btvi=8&fsb=1&dtd=9605

Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη

Γραφιστική επιμέλεια: Indigo Creative

Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης

Μακιγιάζ: Ιωάννης Μιχαλέλης

Τιμές εισιτηρίων και προπώληση :

Εισιτήρια: 16€ και 12 € Φοιτητικό και Ανέργων

Διάρκεια: 55 λεπτά

Info:Πληροφορίες: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης, Υψηλάντη 17, τηλ.22310 – 33325, ώρες γραφείου | Τηλ. Ταμείο θεάτρου για πριν την έναρξη των παραστάσεων 22310 – 46773

Υπηρεσία Εισιτηρίων – Ticket Services

https://www.ticketservices.gr

 Δημοτικό Θέατρο Λαμίας: Υψηλάντη 24, Λαμία 35131

Ώρα έναρξης παραστάσεων:  21:00

Τιμές Εισιτηρίων: Οι τιμές ποικίλλουν ανά παράσταση, παρακαλούμε ενημερωθείτε για την ακριβή πλατφόρμα προπώλησης.

ΤΟ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΑΜΙΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Φθιώτιδα: Άρχισαν τα μαθήματα σκάκι στην Λαμία – Όλο το πρόγραμμα

Οι Σκακιστικοί Όμιλοι της Λαμίας ανακοινώνουν την έναρξη των μαθημάτων σκακιού για το 2024-2025 στην αίθουσα των σκακιστικών ομίλων, Μακροπούλου 93 στη Λαμία.

Θα λειτουργήσουν τα εξής τμήματα:

• Αρχαρίων Νηπίων, Α’, Β’ και Γ’Δημοτικού κάθε Παρασκευή 17.00-18.00,

• Αρχαρίων από Δ’ Δημοτικού και πάνω κάθε Τετάρτη 18:30-19:30

• Προχωρημένων των μεγαλύτερων τάξεων του Δημοτικού, των Γυμνασίων και Λυκείων, κάθε Δευτέρα 18:30-19:30,

• Ενηλίκων αρχαρίων και προχωρημένων κάθε Κυριακή 19.00-20:30

Σας προσκαλούμε να έρθετε για να διασκεδάσουμε μαθαίνοντας και παίζοντας σκάκι.

Για περισσότερες πληροφορίες τηλ: 6979621067

Γραμματεία Ε.Σ.Σ.Κ.Ε.

Λαμία: Ο Άγιος Λουκάς έχει ένα νέο… κάτοικο

0

Αντιμέτωποι με ένα ασυνήθιστο, αλλά πολύ όμορφο θέαμα έχουν έρθει αρκετοί Λαμιώτες τις τελευταίες ημέρες, στην περιοχή του Αγίου Λουκά.

Πρόκειται για μια αλεπουδίτσα που απολαμβάνει τους περιπάτους της, στο Τουριστικό Περίπτερο.

Δείχνει απόλυτα εξοικειωμένη με τον χώρο και τους ανθρώπους καθώς περπατά ανάμεσα τους και δεν δείχνει να την ενοχλεί ούτε ο φακός του αναγνώστη μας Γιώργου Ζαζά που την κατέγραψε σε μερικές στιγμές από την χαλαρή της βόλτα…

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg
https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg
https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg
https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg
https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Φοιτητές στο Καρπενήσι κατέγραψαν το μαγικό Βόρειο Σέλας στο Βελούχι – Εκπληκτικές εικόνες

0

Το Βόρειο Σέλας είναι σπάνια ορατό στην Ελλάδα και εμφανίζεται στις πολικές περιοχές, όπου τα φορτισμένα σωματίδια του ηλιακού ανέμου αλληλεπιδρούν με τη μαγνητόσφαιρα της Γης, δημιουργώντας φωτεινές, πολύχρωμες κουρτίνες στον ουρανό.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Η μαγεία του φαινομένου έγινε ορατή και στο Βελούχι. Εκεί όπου έστησαν τον φωτογραφικό τους εξοπλισμό οι νεαροί Γιάννης Σαγάνης και Κωσταντίνος Κούκοςφοιτητές στο Καρπενήσι, αιχμαλωτίζοντας την συγκλονιστική ομορφιά του ουρανού…

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Σε μια εντυπωσιακή παράσταση σωματιδίων που χόρευαν στον ουρανό, το πιο φωτεινό θαύμα της φύσης άπλωσε ένα κατακόκκινο πέπλο, δημιουργώντας ένα θέαμα μοναδικό…

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg
https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Ωστόσο το εντυπωσιακό φαινόμενο αυτή τη φορά εμφανίστηκε τόσο στη Μακεδονία και τη Θράκη, όσο και σε άλλες περιοχές της χώρας μας, ενώ, όπως επισημαίνει ο διευθυντής της Εθνικής Μετεωρολογίας Υπηρεσίας, Θεόδωρος Κολυδάς, ήταν ορατό στην Ευρώπη ακόμη και στα Κανάρια Νησιά.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το Σέλας ήταν ορατό και από τα Γρεβενά, τη Λάρισα, τον Βόλο, τη Σκιάθο, τη Λιβαδειά, την Εύβοια, την Κρήτη, τη Λέσβο, την Κέρκυρα και την Αττική.

Μήπως ο Elon Musk παρουσίασε και επίσημα το πιο φουτουριστικό μέλλον για την ανθρωπότητα;

0

Η Tesla και ο Elon Musk κατάφεραν για ακόμα μια φορά να τραβήξουν τα βλέμματα του κόσμου με το τελευταίο τους event, ονόματι “We Robot”. Σε αυτή τη διοργάνωση, η Tesla παρουσίασε τα φουτουριστικά της οράματα για το μέλλον της μετακίνησης και της τεχνητής νοημοσύνης, αποκαλύπτοντας τρία συναρπαστικά προϊόντα: τα Robotaxi, Robovan και Optimus. Με αυτές τις ανακοινώσεις, η εταιρεία δείχνει να πηγαίνει πέρα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να ανοίγει νέους δρόμους για την αυτόνομη οδήγηση και τη ρομποτική.

Tesla και Elon Musk έγραψαν ιστορία – Αυτά είναι τα Robotaxi, Robovan και Optimus!

Robotaxi: Το Μέλλον της Αυτόνομης Μετακίνησης

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά highlights του event ήταν η αποκάλυψη του Robotaxi. Ο Elon Musk το περιέγραψε ως το επόμενο μεγάλο βήμα για την αυτόνομη μετακίνηση, με στόχο να αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι μετακινούνται στις πόλεις. Τα Robotaxi της Tesla θα είναι πλήρως αυτόνομα οχήματα, χωρίς τιμόνι ή πεντάλ, και θα μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους μεταφέροντας επιβάτες με απόλυτη ασφάλεια. Ο Musk τόνισε ότι η τεχνολογία αυτή θα μειώσει δραστικά το κόστος μετακίνησης, καθώς οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται τα Robotaxi και να πληρώνουν λιγότερο από ό,τι θα πλήρωναν για ένα συμβατικό ταξί ή rideshare. Η Tesla στοχεύει να ξεκινήσει την παραγωγή των Robotaxi μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, καθιστώντας τα διαθέσιμα σε πολλές μεγάλες πόλεις του κόσμου.

Robovan: Η Νέα Πλατφόρμα για Μεταφορές και Logistics

Το Robovan είναι το επόμενο βήμα της Tesla για τις εμπορικές και οικογενειακές μεταφορές. Πρόκειται για ένα αυτόνομο βαν, που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τόσο επαγγελματικές ανάγκες (όπως διανομές προϊόντων και μεταφορές εμπορευμάτων) όσο και μεγαλύτερες οικογένειες ή ομάδες ανθρώπων. Το Robovan έρχεται με μια μεγάλη και ευρύχωρη καμπίνα, ενώ η αυτόνομη τεχνολογία της Tesla εξασφαλίζει ότι οι διαδρομές θα είναι ασφαλείς και αποτελεσματικές. Επιπλέον, το Robovan θα έχει δυνατότητες φόρτωσης και εκφόρτωσης που θα το κάνουν ιδανικό για επαγγελματίες που επιθυμούν να μειώσουν το χρόνο και το κόστος της μεταφοράς.

Optimus: Ο Ανθρωποειδής Ρομποτικός Βοηθός

Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα σημεία του event ήταν η παρουσίαση του Optimus, του ανθρωποειδούς ρομπότ που η Tesla εργάζεται για να αναπτύξει τα τελευταία χρόνια. Ο Optimus δεν είναι απλώς ένα ρομπότ· πρόκειται για μια εντυπωσιακή εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να εκτελεί διάφορες καθημερινές εργασίες, από την κίνηση αντικειμένων και την οργάνωση χώρων μέχρι την υποστήριξη σε καταστάσεις ανάγκης. Με σχεδόν ανθρώπινες κινήσεις και ευελιξία, ο Optimus δείχνει ότι η Tesla δεν περιορίζεται μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά επεκτείνεται και στη ρομποτική για να προσφέρει λύσεις που θα αλλάξουν την καθημερινότητά μας.

Ο Elon Musk υποστήριξε ότι η παραγωγή και η διάθεση του Optimus θα ξεκινήσει σε λίγα χρόνια και τόνισε ότι η τιμή του θα είναι προσιτή για τους περισσότερους καταναλωτές, καθώς ο στόχος είναι να χρησιμοποιείται από νοικοκυριά και επιχειρήσεις για ποικίλες ανάγκες.

“We Robot”: Ένα Όραμα για το Μέλλον

Το “We Robot” ήταν μια εκδήλωση που ανέδειξε τη φιλοδοξία της Tesla να φέρει την τεχνολογία του μέλλοντος στο παρόν. Ο Elon Musk παρουσίασε ένα όραμα όπου τα αυτόνομα οχήματα και τα ρομπότ δεν είναι απλώς ένα τεχνολογικό όνειρο, αλλά μια πραγματικότητα που μπορεί να ενσωματωθεί στην καθημερινή μας ζωή, βελτιώνοντας την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της μετακίνησης και της εργασίας μας. Η Tesla προχωρά με βήματα σταθερά προς το μέλλον, επιδεικνύοντας όχι μόνο τεχνολογικές καινοτομίες αλλά και την ικανότητα να επαναπροσδιορίσει την έννοια της μετακίνησης και της ρομποτικής.

Η εκδήλωση “We Robot” απέδειξε ότι η Tesla και ο Elon Musk συνεχίζουν να οδηγούν την παγκόσμια αγορά με καινοτόμες λύσεις που υπόσχονται να αλλάξουν το μέλλον όπως το γνωρίζουμε. Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τα επόμενα βήματα της εταιρείας και το πώς θα εξελιχθεί το όραμα αυτό στο εγγύς μέλλον.

Η Finos Film δημοσίευσε την άγνωστη επιστολή του Μίμη Πλέσσα προς τον Φίνο!

0

Ως φόρο τιμής στη μνήμη του μεγάλου συνθέτη, Μίμη Πλέσσα, που θα έκλεινε στις 13/10 τα 100, η Finos Film μοιράστηκε την αδημοσίευτη επιστολή μαζί με ένα ιδιαίτερο δώρο που έκανε στον Φίνο.

Τι αναφέρει η επιστολή του Μίμη Πλέσσα στον Φίνο:

27 Ιουνίου 1965
Καλέ μου φίλε,
Αν ήμουνα πλούσιος θα σου χάριζα ένα ολόκληρο studio για να σου δείξω πόσο σ’ ευχαριστώ για ό,τι έκανες και κάνεις για όλους μας.
Ευτυχώς ο πλούτος δεν μετριέται μονάχα από το περιεχόμενο της τσέπης αλλά και της καρδιάς κι εκεί νομίζω πως είμαι κροίσος, γιατί νιώθω να με πλημμυρίζει χαρά όταν σκέπτομαι πως με τις δυνατότητες μου συμβάλλω κι εγώ στην προκοπή μιας δουλειάς που αγαπώ και πως μέσα στη Φιλοποιμενική οικογένεια συμβαίνει κάθε πρόοδος και προκοπή.
Δέξου το χωρίς αξία συμβολικό δωράκι σαν ενθύμιο του γεγονότος ότι ένα από τα κατσαβίδια που σατιρίζαμε έσωσε το τελευταίο στάδιο της στερεοφωνικής μας προσπάθειας.
Για τους αρσενικούς η δουλειά τους είναι η αιώνια ερωμένη, τα αποτελέσματα δε της δουλειάς είναι τα “παιδιά” τους.
Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά κάθε τέτοιο σου παιδί να σε γεμίζει χαρά κι επιτυχία.
Φιλικά,
Μίμης Πλέσσας

Η επιστολή του Μίμη Πλέσσα προς τον Φίνο το 1965: Σ' ευχαριστώ για ό,τι έκανες και κάνεις

Τελικά φταίει η τραπ μουσική για την αύξηση της βίας των ανηλίκων;

Η συζήτηση γύρω από τη σχέση της τραπ μουσικής με την αύξηση της βίας των ανηλίκων είναι ένα θέμα που έχει προκαλέσει έντονες αντιπαραθέσεις τα τελευταία χρόνια. Η τραπ, ένα υποείδος της ραπ που επικεντρώνεται σε ρυθμούς και στίχους που αναφέρονται σε θέματα όπως η φτώχεια, η εγκληματικότητα, τα ναρκωτικά και η σκληρή πραγματικότητα της καθημερινότητας, έχει κερδίσει τεράστια δημοτικότητα, ιδιαίτερα μεταξύ των νέων. Ωστόσο, αυτή η δημοτικότητα έχει συνοδευτεί και από μια μεγάλη δόση ανησυχίας: Μπορεί η τραπ να είναι υπεύθυνη για την αύξηση της βίας μεταξύ των ανηλίκων;

Υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι οι στίχοι της τραπ ενισχύουν βίαιες συμπεριφορές, εξιδανικεύοντας τον κόσμο της παρανομίας και της σκληρής ζωής στους δρόμους. Αυτοί οι στίχοι, σε συνδυασμό με την «κουλτούρα του δρόμου» που προβάλλεται, λέγεται ότι επηρεάζουν τους νέους να υιοθετούν παρόμοιες συμπεριφορές ή να θεωρούν τον βίαιο τρόπο ζωής ως κάτι φυσιολογικό ή ακόμα και «δροσερό».

Από την άλλη, οι υποστηρικτές της τραπ υποστηρίζουν ότι η μουσική αυτή δεν προωθεί τη βία, αλλά απλώς αντανακλά την πραγματικότητα και τις δυσκολίες που βιώνουν ορισμένοι άνθρωποι, εκφράζοντας την οργή, την απογοήτευση και τον πόνο τους.

Η τραπ, όπως και κάθε άλλο είδος μουσικής, δεν μπορεί να κατηγορηθεί μονομερώς για τις κοινωνικές συμπεριφορές που εκδηλώνονται.

Οι αιτίες της βίας είναι πολύπλοκες και πολυπαραγοντικές. Κοινωνικοί, οικονομικοί και οικογενειακοί παράγοντες, όπως η φτώχεια, η έλλειψη εκπαίδευσης, οι οικογενειακές δυσλειτουργίες και η απουσία θετικών προτύπων, επηρεάζουν την ψυχολογία των ανηλίκων και ενισχύουν τον κίνδυνο βίαιων συμπεριφορών. Είναι άδικο να επιρρίπτουμε την ευθύνη αποκλειστικά στη μουσική, αγνοώντας τη μεγαλύτερη εικόνα και τις συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν και διαπαιδαγωγούνται οι νέοι.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνεται μια κριτική συζήτηση για τους στίχους και τα μηνύματα που προωθούνται μέσω της τραπ. Η μουσική έχει ισχυρή επιρροή, ιδιαίτερα στους νέους, και μπορεί να διαμορφώσει αντιλήψεις και πρότυπα συμπεριφοράς.

Είναι σημαντικό οι καλλιτέχνες να συνειδητοποιήσουν τη δύναμη που έχουν και να προσπαθήσουν να χρησιμοποιούν αυτή τη δύναμη για να μεταδώσουν μηνύματα που προάγουν τη συνειδητοποίηση και την υπευθυνότητα, χωρίς να ενθαρρύνουν τη βία.

Η συζήτηση σχετικά με την τραπ και τη βία των ανηλίκων πρέπει να συνεχιστεί, αλλά με τρόπο που να λαμβάνει υπόψη όλους τους παράγοντες που συνδέονται με τη βία, αντί να επικεντρώνεται μόνο σε έναν. Η μουσική μπορεί να είναι ένας καθρέφτης της κοινωνίας, και αντί να προσπαθούμε να «σπάσουμε τον καθρέφτη», θα πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε την εικόνα που αντικατοπτρίζει. Οι λύσεις απαιτούν συντονισμένες προσπάθειες από την κοινωνία, την εκπαίδευση, την οικογένεια και, φυσικά, από τους ίδιους τους δημιουργούς που διαμορφώνουν το πολιτιστικό τοπίο.

Λουάνα Αλόνσο: Ποια είναι η αθλήτρια των Ολυμπιακών Αγώνων που παράτησε τον αθλητισμό & ασχολήθηκε με το Only Fans;

0

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 στο Παρίσι επεφύλασσαν πολλές εκπλήξεις και αθλητικές στιγμές, αλλά ένα από τα θέματα που απασχόλησαν τα μέσα ενημέρωσης ήταν η περίπτωση της Λουάνα Αλόνσο, κολυμβήτριας από την Παραγουάη. Η Αλόνσο βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής όταν κατά τη διάρκεια των Αγώνων της ζητήθηκε να αποχωρήσει από το Ολυμπιακό Χωριό λόγω «ανάρμοστης» συμπεριφοράς. Η είδηση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, ενώ ακολούθησαν φήμες και εικασίες σχετικά με το τι ακριβώς συνέβη.

Μετά την αποχώρησή της από τους Αγώνες, η Λουάνα Αλόνσο ανακοίνωσε την απόφασή της να αποσυρθεί από την επαγγελματική κολύμβηση, κάτι που ξάφνιασε τους θαυμαστές της. Ωστόσο, η κολυμβήτρια δεν άργησε να βρεθεί ξανά στο προσκήνιο, αυτή τη φορά για έναν εντελώς διαφορετικό λόγο. Λίγο μετά την ανακοίνωση της απόσυρσής της, άνοιξε λογαριασμό στο OnlyFans, μια πλατφόρμα όπου δημιουργοί περιεχομένου μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους συνδρομητές τους.

Η κίνηση αυτή προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, με πολλούς να τη θεωρούν αμφιλεγόμενη και άλλους να την υποστηρίζουν για την απόφασή της να ακολουθήσει ένα διαφορετικό μονοπάτι στη ζωή της. Η Αλόνσο δήλωσε ότι ήθελε να εκφραστεί με έναν νέο τρόπο και να αξιοποιήσει την ελευθερία που της προσφέρει η πλατφόρμα, επισημαίνοντας πως το OnlyFans δεν αφορά μόνο τολμηρό περιεχόμενο αλλά και μια ευκαιρία για αυτοέκφραση και επιχειρηματικότητα.

Ανεξαρτήτως των σχολίων που έχει δεχτεί, η κολυμβήτρια φαίνεται αποφασισμένη να ακολουθήσει τη δική της πορεία και να μετατρέψει την προσοχή που έλαβε στους Ολυμπιακούς Αγώνες σε κάτι που μπορεί να την υποστηρίξει οικονομικά. Η απόφασή της ανοίγει μια συζήτηση για την ελευθερία επιλογής των αθλητών και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται όταν επιλέγουν να εκφραστούν πέρα από τα αθλητικά δρώμενα.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν μόνο ένα κεφάλαιο στην καριέρα της Λουάνα Αλόνσο, αλλά η νέα της πορεία δείχνει ότι δεν φοβάται να κάνει στροφή και να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό. Το πώς θα εξελιχθεί αυτή η νέα της προσπάθεια μένει να φανεί, αλλά είναι σίγουρο ότι το όνομά της θα συνεχίσει να απασχολεί τα μέσα ενημέρωσης για καιρό.

Μαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς την… “γοργόνα” που αγάπησαν οι μάγκες

0

Η Μαίρη Χρονοπούλου αποτελεί μια από τις πιο εμβληματικές φιγούρες του ελληνικού κινηματογράφου, καταφέρνοντας να ξεχωρίσει και να γοητεύσει το κοινό χωρίς να στηρίζεται σε κλασικά πρότυπα ομορφιάς ή σωματικής ελκυστικότητας. Σε μια εποχή όπου η βιομηχανία του κινηματογράφου προέβαλλε μονοδιάστατες και συχνά στερεοτυπικές αντιλήψεις για το τι σημαίνει «ελκυστική πρωταγωνίστρια», η Χρονοπούλου ξεχώρισε με τον δικό της, μοναδικό τρόπο.

Η επιτυχία της δεν βασίστηκε σε εξωτερικές επιφανειακές ιδιότητες αλλά στην εσωτερική της φινέτσα, το δυναμικό ταμπεραμέντο και το αξεπέραστο υποκριτικό ταλέντο της. Αυτά τα χαρακτηριστικά την έκαναν να ξεχωρίζει και να μαγνητίζει το κοινό σε κάθε της εμφάνιση. Ήταν μία ηθοποιός με προσωπικότητα που γέμιζε την οθόνη, προσδίδοντας βάθος και ένταση στους ρόλους που ερμήνευε. Δεν χρειαζόταν τις «πλαστικές» εικόνες και τα στερεότυπα που συχνά κυριαρχούσαν στον παλιό εμπορικό κινηματογράφο για να τραβήξει την προσοχή του κοινού.

Με την ωριμότητά της, η Μαίρη Χρονοπούλου δεν έμεινε προσκολλημένη στις δάφνες του παλιού σινεμά, αλλά εξελίχθηκε και συνέχισε να δουλεύει με το ταλέντο της, προσαρμόζοντας την καλλιτεχνική της έκφραση στις νέες απαιτήσεις. Είχε την ευφυΐα να αντιληφθεί ότι η τέχνη και η υποκριτική δεν μπορούν να παραμείνουν στατικές και χρειάζονται εξέλιξη. Έτσι, ενώ πολλές από τις ηθοποιούς της εποχής της παρέμειναν «παγιδευμένες» σε παρωχημένα πρότυπα, η Χρονοπούλου κατάφερε να επαναπροσδιορίσει την εικόνα της, αφήνοντας το στίγμα της σε κάθε φάση της καριέρας της.

Αυτό το σύνολο των χαρακτηριστικών της, από την αριστοκρατική φινέτσα και το αστείρευτο πάθος μέχρι το ταλέντο που δούλεψε σκληρά, είναι που την έκανε ξεχωριστή. Η Χρονοπούλου δεν ήταν απλώς μια ακόμα πρωταγωνίστρια· ήταν μια καλλιτέχνιδα που συνδύαζε ταμπεραμέντο και βάθος, αφήνοντας πίσω της μια κληρονομιά που εξακολουθεί να εμπνέει. Σ’ έναν χώρο γεμάτο από επιφανειακές προσεγγίσεις, η Μαίρη Χρονοπούλου απέδειξε ότι η αληθινή γοητεία προέρχεται από την αυθεντικότητα και την καλλιτεχνική ακεραιότητα.

Το 1953 θα κάνει το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο, παίζοντας ένα ρολάκι στην μουσική κωμωδία του Ντίνου Δημόπουλου «Χαρούμενο Ξύπνημα», ενώ με προτροπή της Δέσπως Διαμαντίδου, θα βγει στο ελεύθερο θέατρο.

Το 1958 θα συμμετάσχει στο εξαιρετικό δράμα του Μιχάλη Κακογιάννη «Το Τελευταίο Ψέμα», με την Έλλη Λαμπέτη, ενώ στη δεκαετία του ’60 θα ανέβει γρήγορα και θα γίνει πρωταγωνίστρια της Φίνος Φιλμ.

Το 1963, θα κάνει την πρώτη της δυναμική εμφάνιση ως συμπρωταγωνίστρια στα «Κόκκινα Φανάρια» του Βασίλη Γεωργιάδη, ένα φιλμ που θα φτάσει ως τις υποψηφιότητες για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.

Το 1966 θα είναι χρονιά ορόσημο για την καριέρα της, καθώς θα πρωταγωνιστήσει σε τέσσερις τεράστιες επιτυχίες. Στο ελληνικό δραματικό «γουέστερν» του Βασίλη Γεωργιάδη «Το Χώμα Βάφτηκε Κόκκινο», ακόμη μία ταινία που ήταν υποψήφια για το ξενόγλωσσο Όσκαρ, έχοντας και πάλι δίπλα της τον Κούρκουλο, αλλά και τους Μάνο Κατράκη και Γιάννη Βόγλη.

Η Μαίρη Χρονοπούλου, έπειτα από ένα ακόμη ατύχημα μέσα στο σπίτι της, θα αφήσει την τελευταία της πνοή στις 6 Οκτωβρίου του 2023, σε ηλικία 90 ετών, αφήνοντας όλη της την περιουσία στο «Χαμόγελο του Παιδιού», δείχνοντας την αγάπη της για τα παιδιά, που δεν κατάφερε να αποκτήσει.