Φωτιά ξέσπασε νωρίς το πρωί κοντά στον Βιστριζα στο ύψος της Συκάς Υπάτης.
Οι πυροσβεστικές δυνάμεις με την συνδρομή του δήμου Λαμιέων που έστειλε υδροφόρα εδωσαν μάχη προκειμένου να την θέσουν υπό έλεγχο μιας και σήμερα το κοκτέιλ ζέστης και ανέμων είναι εκρηκτικά έντονο.
Δυο ρίψεις και από τα PZL βοήθησαν ώστε να οριοθετηθεί η φωτιά και με την συνδρομή των επίγειων δυνάμεων να κατασβεστεί τελικά…
Το δεύτερο θερινό φεστιβάλ της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος Θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Τρίτης 30/7/2024 στο Κατασκηνωτικό Κέντρο «Η Αγία Αικατερίνη» στο Καινούργιο Λοκρίδος.
Στη μουσική, ο πολύ αγαπητός και καταξιωμένος μουσικός, Χρήστος Νικολόπουλος και η Ασπασία Στρατηγού.
Είναι μία εκδήλωση η οποία τείνει να γίνει θεσμός και θα πραγματοποιείται κάθε χρόνο δηλώνει στον LAMIA POLIS 87.7 o μητροπολίτης Φθιώτιδας Συμεών σημειώνοντας ότι παράλληλα δίνεται η δυνατότητα το κατασκηνωτικό κέντρο να ανοίξει τις πόρτες του για όλο το κοινό της Λαμίας και όχι μόνο.
Η βραδιά θα ανοίξει με τους μαθητές της πρώτης σχολής μπουζουκιού που έχει δημιουργήσει η Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδας .
Όσοι δεν έχουν προμηθευτεί προσκλήσεις μπορούν να βρουν ακόμη και στην είσοδο.
Την απαγόρευση της μετακίνησης αιγοπροβάτων για αναπαραγωγή, πάχυνση και σφαγή, σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια αποφάσισε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Τσιάρας.
Η απόφαση ελήφθη για προληπτικούς λόγους έχοντας ως στόχο τον περιορισμό εξάπλωσης και την εκρίζωση της πανώλης.
Η απόφαση ελήφθη χωρίς να υπάρχουν επιμέρους μέτρα για την στήριξη των κτηνοτρόφων και πολύ φοβάμαι ότι θα οδηγηθούμε σε αφανισμό της κτηνοτροφίας δηλώνει στον Lamia Polis 87,7 ο πρόεδρος του Συλλόγου Κτηνοτρόφων Φθιώτιδας, Αθανάσιος Ασπρουλάκης.
Όπως ξεκαθαρίζει το γεγονός ότι τα αιγοπρόβατα θα παραμένουν συνεχώς μέσα στις εγκαταστάσεις σημαίνει αύξηση των ζωοτροφών που χρειάζονται τις οποίες καλούνται να πληρώσουν οι κτηνοτρόφοι οι οποίοι ήδη έχουν καταστραφεί οικονομικά φέτος μετά και την καραντίνα της ευλογιάς.
Παράλληλα κλείνουν όλα τα σφαγεία μέχρι τις 4 Αυγούστου γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν ντόπια κρέατα στην αγορά ή θα οδηγηθεί ο κλάδος σε παράνομες σφαγές μέσα στα ποιμνιοστάσια …
Ο Γιώργος Σαραμαντάς, ο αριστερός μπακ του ΠΑΣ Λαμία, πλέον είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Τα καταφέρνει και στα θρανία του Πανεπιστημίου ο «Σάρας».
Ο Σαραμανατάς, ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ Λαμία, πλέον είναι πτυχιούχος της Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η πολυαναμενόμενη ταινία “Deadpool & Wolverine” έκανε πρεμιέρα στους κινηματογράφους και δεν άργησε να γράψει ιστορία. Με τους Ryan Reynolds και Hugh Jackman να επιστρέφουν στους εμβληματικούς ρόλους τους ως Deadpool και Wolverine αντίστοιχα, η ταινία κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ για το μεγαλύτερο άνοιγμα μιας R-rated ταινίας στην ιστορία του κινηματογράφου.
Κατά την πρώτη της εβδομάδα προβολής, “Deadpool & Wolverine” συγκέντρωσε συνολικά 132 εκατομμύρια δολάρια στο εγχώριο box office, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 125 εκατομμυρίων δολαρίων που κατείχε το “Joker” (2019). Οι προβλέψεις για την παγκόσμια αγορά δείχνουν ότι η ταινία είναι καθ’ οδόν για να σπάσει και άλλα ρεκόρ, με τις συνολικές εισπράξεις να αναμένεται να ξεπεράσουν τα 300 εκατομμύρια δολάρια μέσα στις πρώτες εβδομάδες.
Η συνταγή της επιτυχίας του “Deadpool & Wolverine” μπορεί να αποδοθεί σε πολλούς παράγοντες. Πρώτον, η επανένωση των Reynolds και Jackman σε μια ταινία που συνδυάζει δύο από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες της Marvel δημιουργεί τεράστιο ενθουσιασμό και προσδοκίες από τους θαυμαστές. Δεύτερον, το σενάριο και η σκηνοθεσία καταφέρνουν να ισορροπήσουν ανάμεσα στη σκοτεινή ατμόσφαιρα των ταινιών Wolverine και το καυστικό χιούμορ του Deadpool, προσφέροντας μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία.
Οι κριτικές για την ταινία ήταν γενικά θετικές, με πολλούς κριτικούς να επαινούν την χημεία μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών και την καλοδουλεμένη πλοκή. Οι θεατές εντυπωσιάστηκαν από τις εκπλήξεις και τις ανατροπές της ταινίας, καθώς και από τις συναρπαστικές σκηνές δράσης. Στα social media, το hashtag #DeadpoolWolverine έχει γίνει trend, με τους θαυμαστές να εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους και να συζητούν τις αγαπημένες τους σκηνές.
Η τεράστια επιτυχία του “Deadpool & Wolverine” ανοίγει το δρόμο για περισσότερες R-rated ταινίες στο σύμπαν της Marvel. Οι δημιουργοί της ταινίας ήδη συζητούν την πιθανότητα για sequel, ενώ οι θαυμαστές ελπίζουν σε περαιτέρω συνεργασίες μεταξύ των δύο χαρακτήρων.
Το “Deadpool & Wolverine” όχι μόνο έγραψε ιστορία με το μεγαλύτερο άνοιγμα για R-rated ταινία, αλλά επίσης απέδειξε ότι το κοινό είναι διψασμένο για τολμηρές και πρωτότυπες προσεγγίσεις στους αγαπημένους τους χαρακτήρες. Με την τεράστια επιτυχία της, η ταινία αυτή θέτει νέες βάσεις και προσδοκίες για το μέλλον του κινηματογράφου και της βιομηχανίας των κόμικς.
Ο Mark Zuckerberg, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Meta (πρώην Facebook), είναι γνωστός για την ήρεμη και ψύχραιμη δημόσια εικόνα του. Ωστόσο, πρόσφατα γεγονότα αποκάλυψαν μια διαφορετική πλευρά του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία – μια πλευρά γεμάτη ένταση και θυμό, που σπάνια βλέπουμε.
Το Συμβάν που Πυροδότησε την Αντίδραση
Ο Zuckerberg εμφανίστηκε θυμωμένος σε μια πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, όπου κλήθηκε να απαντήσει σε κατηγορίες και κριτικές που αφορούσαν τις πρακτικές απορρήτου και τη διαχείριση δεδομένων της Meta. Οι ερωτήσεις ήταν ιδιαίτερα επιθετικές και εστίαζαν στην πιθανή παραβίαση της ιδιωτικότητας των χρηστών και τις ανησυχίες για την ασφάλεια των δεδομένων.
Η ένταση κορυφώθηκε όταν ένας δημοσιογράφος ρώτησε τον Zuckerberg αν θεωρεί ότι η Meta έχει αποτύχει να προστατεύσει τους χρήστες της. Αντί να δώσει τη συνηθισμένη ήρεμη απάντησή του, ο Zuckerberg αντέδρασε με θυμό, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για τις συνεχείς επιθέσεις στην εταιρεία του. “Δεν είναι δίκαιο να μας κατηγορείτε συνεχώς για τα πάντα,” είπε ο Zuckerberg με έντονο ύφος. “Εργαζόμαστε σκληρά για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να προστατεύσουμε τους χρήστες μας.”
"…there's just been too many things I've tried to build, and then just been told 'Naah, you can't really build that' by the platform providers. And some of them just—
Η αντίδραση του Zuckerberg προκάλεσε αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα μέσα ενημέρωσης. Πολλοί εξέφρασαν έκπληξη βλέποντας τον συνήθως ήρεμο CEO να δείχνει τέτοια ένταση. Οι απόψεις διχάστηκαν: κάποιοι υποστήριξαν ότι ο Zuckerberg έχει δίκιο να υπερασπίζεται την εταιρεία του, ενώ άλλοι θεώρησαν ότι η αντίδρασή του ήταν υπερβολική και ακατάλληλη για τη θέση του.
Η Ανάγκη για Αλλαγή Εικόνας
Αυτό το περιστατικό αναδεικνύει την πίεση που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών όπως η Meta, ιδίως όταν βρίσκονται συνεχώς στο στόχαστρο της δημόσιας κριτικής. Η οργισμένη αντίδραση του Zuckerberg μπορεί να είναι μια ένδειξη της αυξανόμενης πίεσης που αισθάνεται, καθώς η Meta συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις σε διάφορα μέτωπα, από την ασφάλεια των δεδομένων μέχρι την παραπληροφόρηση.
Ο Mark Zuckerberg έδειξε πρόσφατα μια πλευρά του που σπάνια βλέπουμε – μια πλευρά γεμάτη θυμό και απογοήτευση. Αυτό το περιστατικό μας θυμίζει ότι ακόμη και οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματίες είναι άνθρωποι, με συναισθήματα και αντιδράσεις υπό πίεση. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο οι ηγέτες των τεχνολογικών γιγάντων διαχειρίζονται την κριτική και την πίεση έχει σημαντικές επιπτώσεις στην εικόνα και τη φήμη των εταιρειών τους. Ο Zuckerberg καλείται τώρα να βρει μια ισορροπία μεταξύ της υπεράσπισης της Meta και της διατήρησης της ψυχραιμίας και της επαγγελματικής του εικόνας.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024, που πρόκειται να διεξαχθούν στο Παρίσι, δεν αποτελούν μόνο μία από τις σημαντικότερες αθλητικές εκδηλώσεις του κόσμου, αλλά και μια τεράστια πλατφόρμα για διαφημιστικές καμπάνιες από κορυφαίες εταιρείες. Η Google, με στόχο να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα διαφήμιση, η οποία όμως δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, προκαλώντας κατακραυγή και αναγκάζοντας την εταιρεία να κλείσει τα σχόλια στο βίντεο.
Η Διαφήμιση και η Αντίδραση του Κοινού
Have you seen Google’s “Dear Sydney” Olympic ad featuring a father using Gemini AI to help his young daughter write a fan letter to Sydney McLaughlin-Levrone? It is one of the most disturbing commercials I’ve ever seen. To be clear, I love the idea of a young aspiring athlete… pic.twitter.com/FFohdVBbut
Η νέα διαφήμιση της Google, η οποία παρουσιάστηκε αρχικά στο YouTube και άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, είχε ως στόχο να προωθήσει τις υπηρεσίες της εταιρείας μέσω ενός εμπνευσμένου μηνύματος που συνδέεται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Παρόλα αυτά, το κοινό αντέδρασε αρνητικά σε πολλά επίπεδα.
Πολλοί χρήστες θεώρησαν ότι η διαφήμιση ήταν αποκομμένη από το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων και επικεντρωμένη περισσότερο στην αυτοπροβολή της Google παρά στον εορτασμό της αθλητικής αριστείας και του πνεύματος της ενότητας που προάγουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η διαφήμιση θεωρήθηκε από αρκετούς ως υπερβολικά εμπορική και ανεπαρκής στο να αποδώσει το πραγματικό μήνυμα των Αγώνων.
Κλείσιμο των Σχολίων και Επίπτωση στην Εταιρεία
The Apple iPad commercial and the Google Gemini AI commercial are different versions of the same thing.
They both give the same feeling that something is very off, a sort of tone-deafness to the valid concerns and fears of the majority.
— Michael J. Miraflor (@michaelmiraflor) July 29, 2024
Η αρνητική αντίδραση του κοινού ήταν τόσο έντονη που η Google αναγκάστηκε να κλείσει τα σχόλια στο βίντεο της διαφήμισης στο YouTube, προκειμένου να περιορίσει τη δημόσια κατακραυγή. Αυτή η κίνηση, αν και απέτρεψε περαιτέρω αρνητικές αναρτήσεις, δεν κατάφερε να αναστρέψει τη ζημιά στην εικόνα της εταιρείας.
Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων εκφράστηκαν με έντονη κριτική για την απόφαση της Google να κλείσει τα σχόλια, θεωρώντας το ως μια προσπάθεια φίμωσης της ελευθερίας της έκφρασης και της δυνατότητας του κοινού να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του. Πολλοί εξέφρασαν την απογοήτευσή τους και την ανησυχία τους για την πολιτική της εταιρείας σε θέματα διαφάνειας και επικοινωνίας με το κοινό.
Ανάλυση των Αιτιών της Αποτυχίας
Η αποτυχία της διαφήμισης της Google μπορεί να αποδοθεί σε πολλούς παράγοντες. Καταρχάς, η προσέγγιση της διαφήμισης ήταν ίσως πολύ αποστασιοποιημένη από το κλίμα και το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων. Επιπλέον, η υπερβολική εμπορευματοποίηση και η έλλειψη εστίασης στα πραγματικά ιδανικά και αξίες των Αγώνων πιθανόν να προκάλεσαν την αποξένωση του κοινού.
Επίσης, η απόφαση να κλείσουν τα σχόλια μπορεί να ερμηνευτεί ως μια προσπάθεια αποφυγής της δημόσιας κριτικής, κάτι που προκάλεσε περαιτέρω αρνητική αντίδραση. Η διαφάνεια και η ανοιχτή επικοινωνία είναι θεμελιώδεις αρχές για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης του κοινού, και η απόκρυψη της κριτικής συχνά έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Η νέα διαφήμιση της Google για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 απέτυχε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, προκαλώντας έντονη κατακραυγή και αναγκάζοντας την εταιρεία να κλείσει τα σχόλια στο βίντεο. Αυτό το περιστατικό αναδεικνύει τη σημασία της ευαισθησίας και της αυθεντικότητας στην επικοινωνία με το κοινό, ειδικά όταν πρόκειται για παγκόσμιες εκδηλώσεις με βαθιά συναισθηματική και πολιτιστική σημασία. Η Google καλείται τώρα να επανεξετάσει την προσέγγισή της και να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη του κοινού μέσα από πιο ειλικρινείς και αυθεντικές διαφημιστικές προσπάθειες.
Θα σου δώσουν ψίχουλα και μετά θα εξαφανιστούν αφού θα έχουν πάρει αυτό που θέλουν. Και αυτό γιατί δεν νοιάζονται πραγματικά για σένα. Θέλουν απλά να τα θέλεις. Σε χρησιμοποιούν για να καλύπτουν τον δικό τους εγωισμό και να ανεβάζουν την αυτοπεποίθησή τους. Θα πρέπει να προσέχεις πάρα πολύ με την συμπεριφορά τους και αν δεις κάτι ύποπτο να τους το ξεκόψεις και να τα μπλοκάρεις από τη ζωή σου. Πάμε να δούμε για ποια ζώδια μιλάμε και φυσικά να τα αναλύσουμε:
ΖΥΓΟΣ
Αν υπήρχε βραβείο καβάντζας, να ξέρεις θα το δίναμε στον Ζυγό, χωρίς καμία αντίρρηση. Είναι το ζώδιο αυτό που στην ζωή του έχει μια σχέση, ένα crush και άλλες 5-6 καβάντζες να περιμένουν τη σειρά τους για να τις αγαπήσει και να τους αφοσιωθεί. Κρυφή πληγή είναι ο Ζυγός και θα πρέπει να έχεις τον νου σου. Και μηνύματα θα σου στείλει και φωτογραφίες του και likes θα κάνει και αποθεωτικά σχόλια και ό,τι μπορείς να φανταστείς, αρκεί να συνεχίσεις να τον θέλεις και να τον γουστάρεις. Όσο βλέπει ότι σε έχει, τόσο «φτιάχνεται».
ΛΕΩΝ
Ο Λέοντας θέλει να έχει… κοινό. Θέλει να έχει στη ζωή του άτομα που ξέρει ότι τον γουστάρουν, ότι τους αρέσει και ότι με ένα του νεύμα ή με μια του ματιά… «τα έχει». Και τι κάνει για να διατηρεί τις καβάντζες του; Πολύ απλά, πού και πού στέλνει κανένα μήνυμα, καμιά φωτογραφία του, κάνει κανένα like σε φωτογραφίες σε social κτλ και έτσι υπενθυμίζει την παρουσία του. Περιμένει λοιπόν να δει αντιδράσεις και όταν καταλάβει ότι ακόμα αρέσει και είναι ποθητός, παίρνει αυτό που θέλει και μετά εξαφανίζεται.
ΚΡΙΟΣ
Ο εγωισμός του Κριού «χτυπάει κόκκινο». Θέλει να είναι ο ένας και μοναδικός στη ζωή των άλλων. Θέλει να ξέρει ότι αρέσει, ότι τον γουστάρουν και ότι είναι ποθητός. Θέλει να νιώθει ότι έχει τις καβάντζες του που με μια κίνησή του ή ένα μήνυμά του, θα τρέξουν σε εκείνον. Πες το εγωισμό, πες το ναρκισσισμό. Ο Κριός, όπως και ο Λέοντας και ο Ζυγός που αναφέραμε λίγο πιο πάνω, θα σε «παίξουν» πολύ άσχημα για να «ταΐσουν» τον εγωισμό και την αυτοπεποίθησή τους.
Η δεύτερη σεζόν του “House of the Dragon” φτάνει στο αποκορύφωμά της με μια επική αναμέτρηση που καθηλώνει τους θεατές. Η σειρά, που βασίζεται στο βιβλίο “Fire & Blood” του George R.R. Martin, παρουσιάζει τις εσωτερικές συγκρούσεις και τις δυναστικές διαμάχες του Οίκου των Targaryen κατά τη διάρκεια του πολέμου γνωστού ως Χορός των Δράκων.
Η δεύτερη σεζόν εντείνει τις εντάσεις μεταξύ των διεκδικητών του θρόνου. Οι δράκοι, σύμβολα ισχύος και τρόμου, έχουν γίνει το κεντρικό όπλο στην επερχόμενη τελική μάχη. Η Rhaenyra Targaryen και ο Aegon II βρίσκονται σε έναν αμείλικτο αγώνα για την εξουσία, με τις δυνάμεις τους να συγκρούονται σε μια σειρά από αιματηρές μάχες και στρατηγικές κινήσεις.
Καθώς πλησιάζει το φινάλε της σεζόν, οι πιστοί υποστηρικτές των δύο αντιμαχόμενων πλευρών συγκεντρώνονται για την τελική σύγκρουση. Οι δραματικές ανατροπές και οι προδοσίες που χαρακτήρισαν τη σεζόν μέχρι τώρα, κορυφώνονται σε μια αναμέτρηση που υπόσχεται να αλλάξει για πάντα την ιστορία του Westeros. Οι θεατές παρακολουθούν με κομμένη την ανάσα, καθώς οι κεντρικοί χαρακτήρες ετοιμάζονται για την τελική μάχη, γνωρίζοντας πως οι αποφάσεις τους θα καθορίσουν την μοίρα του θρόνου και της αυτοκρατορίας.
Το σκηνικό της τελικής μάχης είναι μεγαλειώδες, με τους δράκους να υψώνονται στον ουρανό και τους στρατούς να παρατάσσονται στα πεδία της μάχης. Η αγωνία και η ένταση κλιμακώνονται, καθώς οι θεατές αναμένουν την επική σύγκρουση που θα καθορίσει τον νικητή της διαμάχης. Το φινάλε υπόσχεται να είναι καθηλωτικό, γεμάτο ανατροπές και δραματικές στιγμές που θα αφήσουν το κοινό σε αγωνία για την επόμενη σεζόν.
Η τελική μάχη της δεύτερης σεζόν του “House of the Dragon” δεν είναι μόνο μια σύγκρουση δυνάμεων, αλλά και μια εξερεύνηση των θεμάτων της προδοσίας, της πίστης και της φιλοδοξίας. Με τους χαρακτήρες να βρίσκονται σε κρίσιμα σταυροδρόμια, η μοίρα του θρόνου των Targaryen και του Westeros κρέμεται από μια κλωστή. Οι θεατές περιμένουν με ανυπομονησία να δουν ποιος θα επικρατήσει και πώς θα εξελιχθεί η ιστορία σε αυτό το επικό φινάλε.
Η ΑΕΚ δεν έχει να διαχειριστεί μόνο προσθήκες, αλλά και ενδεχόμενες αποχωρήσεις.
Η Λαμία κινείται και για την απόκτηση του Βένταντ Ραντόνια σύμφωνα με δημοσίευμα του enwsi.gr . Ο 22χρονος Βόσνιος ακραίος μπακ αγωνίζεται στη Β’ ομάδα της ΑΕΚ, ενώ μετρά συμμετοχές και με την πρώτη ομάδα στο Κύπελλο.
Ο Ραντόνια γεννήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 2001 στο Σεράγεβο και ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τα τμήματα υποδομής της Ζελιέζνιτσαρ.
Σε ηλικία 12 ετών μετακόμισε στην Κροατία για την Ντιναμό Ζάγκρεμπ και τρία χρόνια αργότερα εντάχθηκε στην ομάδα U17, ενώ σε ηλικία 17 ετών προβιβάστηκε στην ομάδα U19. Επίσης υπήρξε διεθνής με τις Εθνικές ομάδες U17, U18 και U19 της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, με τις οποίες έχει πραγματοποιήσει συνολικά 20 εμφανίσεις.
Ο Ραντόνια έκανε προετοιμασία με την πρώτη ομάδα της ΑΕΚ, αλλά δύσκολα θα πάρει ευκαιρίες να αγωνιστεί σε αυτή.